Saturday, July 5, 2014

FEEDBACK: JUNE 2014

·         Hello. As you know, Proficiency exam's result has been announced. I passed with a B, surprisingly. I think, you and your attractive material were really beneficial in this success. THANK YOU SO MUCH. Hope to see you, again. Ahmet İnal
·         Hocam Allah razı olsun sizden; çok teşekkür ederim
Emre Ergüven
  
·         I've passed the Prof. with an A. It's all because of you. Thank you for everything. Take care of yourself. Have a nice holiday. Gizem Günbal
·         Feride hocam,
Sinavi B ile gectim.Ocak ve Haziran arasi beraber calismalarimiz boyunca motivasyonunuz ve destekleriniz benim icin gercekten cok onemliydi ve bu sinavda da- ozellikle essay yazarken:)- sizi anmadim degil.Her sey icin cooooooooook tesekkur ederim!! Yadyoklular sizin gibi egitim anlayisi olan bir hocaya sahip oldugu icin cok sansli!  :) Diğdem Demir
·         Hocam size çok teşekkür ediyorum:) sınavı sonunda bitirdik. sizin yardımınız olmasa ben bu ingilizceyi halledemezdim. çok sağolun:) görüşmek dileğiyle…Özlem Gündoğdu
  • Hocam her şey için çooook sağolun sınavım iyi geçti öngöremediğim bir aksilik olmazsa geçtiğimi düşünüyorum. Siz olmasaydınız mümkün değildi tekrar her şey için çok teşekkürler. Ali Furkan YAVUZ

  • Merhabalar Hocam, 
    Ben prof öncesi yardım ettiğiniz yüzlerce öğrenciden sadece biriyim. Bu maili size şükranlarımı iletmek maksadıyla yazıyorum. 2012 yılında okula başlayıp o yıl okula pek uğramamış, bu sene de  kursa gitmeyip kendim profa çalışmıştım. Yadyok'a karşı son derece ön yargılı bir öğrenciydim çünkü sizden evvel writing centera gittiğimde 1 saatte tek bir essayimin yarısını okuyup ne kadar cahilsin, ee zaten sizin gibi düşük puanlı öğrencileri felsefeye alırlarsa ancak böyle olur, gibi sözler duyup(ısrarla gitmeme rağmen benzer ifadeleri birkaç kez duymuştum) sözlerini hocadan işitip writing centerdan çıkıp hüngür hüngür ağladığımı bilirim...Fakat sınava son 1 hafta kala arkadaşlarımın tavsiyeleri üzerine size geldim.Ve haziranda writingi geçmemin nedeni olarak sadece sizi görüyorum. Şimdiye kadar hiçbir hoca bana bu essayle şu puanla kalırsın,şunları değiştirmen gerek, bunları asla yapma, gibi ifadeler kullanmamıştı. Size çok teşekkür ederim. Her öğrenciyle hakkaniyetle ilgilenmeniz, dile hakimiyetiniz,alanınızı ve öğrencileri sevmeniz, aksanınız, zamanı bu denli bereketli kullanmanız Yadyok ile ilgili benim ve birçok arkadaşımın önyargılarını kırdı.İyi ki varsınız:)
    Çok uzun yazdım, lütfen kusuruma bakmayın.Tekrardan çok, çok sağ olun, çok kıymetli, çok tatlı bir insansınız vesselam.Keşke tembelliğime ve ataletime yenilip sizinle bu kadar geç tanışmasaydım.

    İyi günler.

    Duygu




No comments:

Post a Comment