Monday, April 1, 2013

FEEDBACK FROM STAFF AND STUDENTS


The Proproom is a very useful source for students who are looking for interesting,motivating and well-prepared proficiency materials that reveal professionalism harmonized with creativity.The technologically enhanced materials about a great variety of up-to-date subjects integrate reading,listening and writing as it would be in real life and lead the students to produce meaningfully and purposefully by using the vocabulary and grammar they have learnt through well-built contextualization.
My students, who have made use of  the blog materials with the guidance of the writing center, have shown great progress and we are all thankful to Feride Hoca for providing us with this valuable source.
Last but not least,  I must add that as a teacher-researcher who is doing her PhD in our field, Feride Hoca's dedication has inspired me so greatly that  I have even conducted a case study of her on the basis of the observations of her classes and analyses of her blog,  which we are planning to publish.
Elif Kemaloglu, Member of Staff at Boğaziçi University School of Foreign Languages

Dear Feride,

I am one of the 'hocas' from North Campus. I saw that you publish student essays on your blog, and I thought maybe you could also post this one that I've attached below. From time to time I get these assignments from my students and I think they deserve some recognition. I must say that I follow The Prop Room and sometimes use your materials. It's really generous of you to make some of your work available, and I really appreciate your effort. You do make my job easier at times. 

Best,
Claudia

Merhaba Hocam,
nasılsınız?Ben YADYOK'tan Kerem Hocanın öğrencisi Neslihan. Belki hatırlarsınız reading sorularıma ve essaylerime bakmıştınız. Hocam haziran sınavından c ile geçtim ve geçmemde sizin bana katkınızın,emeğinizin çok olduğuna inanıyorum. Kendi hocamın bana ayırmadığı zamanın  kat ve katını bana ayırdınız, birlikte benim için essay bile yazdınız. Ben yazamayacağıma inanırken siz beni motive ettiniz. Sizin desteğiniz olmasaydı gerçekten yazamazdım. Sadece writing kısmı da değil, bloğunuzdaki readingler gerçekten çok güzel. Beni çoğu sıkıcı olan yadyok readinglerine  bağlı kalmaktan kurtardınız. Dil öğrenmenin dipsiz bucaksız bir okyanus olduğunun bilincine varmamı sağladınız. Dönem başında tavsiye ettiğiniz siteleri ve bloğunuzu takip etmeye ve kaldığım yerden readinglerimi yapmaya devam ediyorum. Bizim için yaptıklarınızın bir teşekkürden daha fazlasını hak ettiğinin farkındayım. Sizin gibi bir insanı tanıdığım için gerçekten kendimi çok ama çok şanslı hissediyorum.
Sonsuz Saygı, Sevgi ve Teşekkürlerimle,
Neslihan Şener june 2013-06-21

Hocam; 
Sınav sonucumu bugün aldım.
 Writing: 7.5    Reading:  7.5     Listening: 6.0      Speaking: 6.0     Overall:  7.0
 Sizin  sayenizde bu başarıyı elde ettim. Emekleriniz  için çok teşekkür ederim. 
 Saygılarımla,Bahar Zafer june 2013-06-21

Saygıdeğer Hocam;

Remedial dönemim boyunca Writing Center sayesinde bana son derece  
yardımcı olduğunuz için şahsınıza çok teşekkür ederim. Sayenizde  
prof.u geçmiş bulunmaktayım. Bu uygulamanın diğer remedial arkadaşlar  
için de ileriki yıllarda da devam etmesini umar, iyi günler dilerim.
Yasin SERT june 2013-06-21

 Merhabalar hocam size bir hayırlı haberi veriyim dedim,elhamdülillah profu geçtim ;),size çok teşekkür ederim,hakkınızı helal edin en yakın zamanda sizi yüz yüze de görmek istiyorum .ne zaman okulda olursunuz?
Büşra Ünlü

Aslinda bu sene benim icin hayatimda onemi bir donem oldu kayip olara degil kazanc olarak bakiyorum hr iste vardir bir hayir yapmayi isteyip yapamadigim pek cok seyi yaptim bu donemde ingilIzcemin ilerlerdigini de hissediyorum bu donem proftan daha yuksek seviyede 7-8 kitap okudum ayrica arapcami da ilerlerletme firsati buldum okul donemimde yeni diller de almayi dusunuyorum sadece arkadaslarimla ayni donemde olamicam ve stresli bir zaman gecirdim o biraz uzucu onun disinda iyi olur umarim essaylerini okudugum arkadaslar da gecmeye devam ediyor bundan da mutluluk duyuyorum, ben yaz okulunda olcam insallah ayrica kalan arkadaslara yardim etmeye devam edicem .bu donemde bana pek cok acidan katkida bulundunuz emeklerinizi unutmayacagim sadece essay okuyup reading yaptirmarmadiniz yontem ogrettiniz fikir dunyama katkida bulundunuz moral verdiniz hepsi icin cok tesekkur ederim yaz doneminde gorusmek uzere:)
·         Büşra Ünlü June 2013

 Hocam,
Haberler guzel.
8 kisi tum skilleri gecmis. Bunlarin besi B, ucu C. 
B ler : Enes Ozipek,Ali Kirecligol,Seyma Betul Tulun,Muhammed Yusuf Sener,Metehan Cekic
C ler:Busra Bayram,Durdane Tekin, İbrahim Saracli
3 kisi de iki skill gecmis. RL +RL +LW
Ahmet Zorer,Mustafa Sevindik ve Esra Celik
1 kisi de writing ten gecti (Hatice Sen).
Tablomuz cok sukur sevindirici.
Calisan ve bu isin hakkini veren tum ogrencilerim gectiler.B oraninin bu denli yuksek olusu da ayrica guzel.
Destek ve emekleriniz icin cooook tesekkur ederim. Guzel bir yildi.Cok calistik.İnsallah hep boyle guzel yillarimiz olsun ve insallah diger ogrencilerim de yaz okulu sonunda gecerler.
B hocam olan İlgin la da demin sevincimizi paylastik.
Tum yapici ve yonlendirici emekleriniz icin tekrar tesekkurler.Bu duyguyu seviyorum...:)
Haberlesmek,gorusmek uzere...
Elif Kemaloğlu June 2013-06-21

Evet, bu bir takim calismasi.Her sey cok guzeldi.Yaz okulunda olmaniza da cok seviniyorum.Writing Center'dan duzenli yararlanan cocuklar bu faydanin yarattigi  etkiyi sayenizde somut bir sekilde gorduler.
İsiniz gucunuz rast gitsin.Allah hepimizin bu turden sevinclerini daim etsin.
Sevgi ve guzelliklerle tum isleriniz kolay gelsin benim sevgili Feride Hocam...Elif Kemaloğlu

 Geçtim hocam :) Ama C ile.Hedef daha yüksekti size mahçup oldum biraz.Ama Yadyok un size ve sizin gibi open-minded insanlara ihtiyacı var.
 Mehmet Çelebi June 3013

Feride Hocam sınavdan geçmişim. Tüm yardımlarınız  için çok teşekkür ederim
Hilal Demirtaş June 2013

Merhaba feride hocam buse gizem ben :)
 Sınavımı geçmişim onu haber vermek istedim.Mehmet de gecmiş.
 Hocam emekleriniz için çooook teşekkür ederim.Allah razı olsun.
 Okul açılınca yanınıza uğrarız Mehmetle :)
 İyi tatiller hocam sizi çok seviyorum.
 Tekrar teşekkürler her sey için.
Buse June 3013

 Hocam; 
Sınav sonucumu bugün aldım.
 Writing: 7.5    Reading:  7.5     Listening: 6.0      Speaking: 6.0     Overall:  7.0
 Sizin  sayenizde bu başarıyı elde ettim. Emekleriniz  için çok teşekkür ederim.Saygılarımla,Bahar

Hocam merhaba,

Ben geçen sene Writing Center'larınıza katılan remedial öğrenciniz  
Gülfem Işıklı. Haziran profunda geçmem gereken tek ders olan  
writingden başarılı olup bölüme geçtim. Bu maili daha önce atmak  
istemiştim ama biraz geciktim. Emekleriniz, sabrınız, desteğiniz ve  
özenle hazırlanmış bloğunuz için size teşekkür etmek istedim.  
Saatlerinizi harcamanız, çok çok az ara vererek uzun saatler  
çalışmanız ve bunu yapan tek hoca olmanız hiç kolay değil biliyorum  
ama inanın çok değerli. İyi ki varsınız, her şey için teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Gülfem IŞIKLI

  
Merhaba Feride Hocam,
Haziran sınavında bir talihsizlik oldu doğru düzgün yazamadım haliyle de geçemedim. Ağustos sınavına açıkçası hiç çalışmadım son iki gün kontrol ettiğiniz essaylerimi okudum ve son bir gün kala blogunuzda dolaşırken Social Unrest konulu essayi gördüm ve onu yazdım o kadar.Sınavda da neredeyse aynı konu çıktı ve sonunda geçtim:) 2 senelik ızdıraptan kurtardınız beni çok teşekkür ederim hocam :)


I passed my proficiency exam with C

Thank my teacher for everything :)
Taha Yasin Pasos 

Hocam proficiency sınavını geçtim, size çok teşekkür ederim yardımlarınız için. Tüm sene verdiğiniz emekler için çok sağolun.
Aynur Dilan Tosun

Merhaba Hocam,
Ben Kader Kaban . Ben writing partını geçtim. Sizin yönlendirmeleriniz 
ve yorumlarınız ok etkili oldu bunda.
Bu yüzden size çok teşekkür ederim.
Sevgilerim ve saygılarımla,
                                                                     
Kader



No comments:

Post a Comment